چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

خدمات پژوهشی

در زیر خدمات پژوهشی موسسه را ملاحظه می نمایید. برخی از این خدمات ویژه مجلات دانشگاهی و برخی وِیژه پژوهشگران هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

ترجمه فارسی به انگلیسی + ادیت

ترجمه فارسی به انگلیسی + ادیت

ترجمه تخصصی مقالات علوم پزشکی به زبان انگلیسی با رعایت کلیه اصول نگارش علمی و همچنین رعایت واژه های تخصصی برای مجلات و پژوهشگران دانشگاهی

210 تومان هر واژه
ثبت سفارش
داوری تکنیکی

داوری تکنیکی

در این خدمت مقاله علمی توسط یک فرد با مدرک دکتری تخصصی داوری شده و کلیه اشتباهات و ایرادات ساختاری آن مانند پیش از داوری همتا اصلاح می گردد. این خدمت شامل اصلاح ساختار مقاله علمی، درج بخش های لازم مقاله علمی، اصلاح آمار، تصاویر و نمودارها می باشد.

500 تا 650 هزار تومان
ثبت سفارش
ویراستاری انگلیسی

ویراستاری انگلیسی

ویراستاری انگلیسی یکی از مهمترین خدمات موسسه است که به صورت حرفه‌ای و توسط ویراستاران تخصصی صورت میگیرد. این خدمت شامل اصلاح گرامر، علامت گذاری، انتخاب واژه های تخصصی، روانی متن و همچنین بیان صحیح است.

طرح طلایی (165 تومان هر واژه) - فوری (کمتر از 3 روز کاری) (210 تومان هر واژه)
ثبت سفارش
ترجمه فرانسوی

ترجمه فرانسوی

ترجمه تخصصی مقالات علوم پزشکی به زبان فرانسوی با رعایت کلیه اصول نگارش علمی و همچنین رعایت واژه های تخصصی برای مجلات و پژوهشگران دانشگاهی

250 تومان هر واژه
ثبت سفارش
DOI

DOI

DOI باعث افزایش ارجاع به مقاله و در نتیجه افزایش اعتبار مجله می گردد. بدلیل ضرورت داشتن این کد برای مقالات، شرکت ضامن سلامتی امکان دریافت این کد را برای مجلات خود فراهم کرده است.

40.000 تومان هر مقاله
ثبت سفارش
صفحه آرایی

صفحه آرایی

در دپارتمان طراحی و صفحه آرایی شرکت، اموري از جمله بررسي تصاوير و ارتقاي کيفيت آنها، ارائه چيدمان و طراحي خاص براساس نيازها و ساختار مجله، تهيه ماکت، طراحي جلد و پشت جلد و ساير صفحات مجله نيز با کيفيت بالا انجام مي‎شود.

15000 تومان هر صفحه
ثبت سفارش

اصلاح رفرنس

صحت منابع مقالات را می توان با به کارگیری نرم‎افزارهای مربوطه و یا به صورت دستی بررسی نمود و به فرمت از پیش تعیین شده مجله تنظیم نمود.

2.500 تومان هر رفرنس
ثبت سفارش
بررسی سرقت ادبی

بررسی سرقت ادبی

بررسی از نظر سرقت علمی یا (Plagiarism) بسیار ضروری است و مجلات را از درگیری در امور حقوق ناشی از آن رهایی می بخشد. شرکت ضامن سلامتی به کمک معتبرترین و به‎روزترین نرم افزارهای تشخیص پلاژیاریسم (نرم افزار Ithenticate) میزان سرقت ادبی هر مقاله را مشخص می نماید.

60000 تومان هر مقاله
ثبت سفارش

وبسایت و سامانه مدیریت آنلاین مجله

وبسایت مجله مهمترین درگاه برای برقراری ارتباط کاربران، نویسندگان و پژوهشگران با یک مجله علمی است و همچنین یک شاخص مهم برای نمایه شدن مجله در پایگاه های معتبر علمی است. این موسسه با بکار گرفتن سیستم معروف OJS آن را به صورت فارسی و انگلیسی همراه با پشتیبانی کامل ارائه می‎دهد.
1.500.000تومان + 300.000 تومان (پشتیبانی ماهیانه)
ثبت سفارش
تجزیه و تحلیل آماری

تجزیه و تحلیل آماری

تحلیل داده عبارتست از روند به دست آوردن داده جدید و تبدیل آن به اطلاعاتی مفید در جهت تصمیم‌گیری کاربران. آنالیز آماری شامل ورود داده‎ها از پرسشنامه و تجزیه و تحلیل آماری و ارائه آن در قالب جداول آماری مانند جدول فراوانی نمودارها و غیره می باشد.

935.000-575.000 تومان
ثبت سفارش
اصلاح ساختار

اصلاح ساختار

وجود یکپارچگی در روش نگارش عنوان، نام نویسندگان و وابستگی علمی آنها، چکیده، متن مقاله، منابع و ... نقش مهمی در نمایه شدن مجله در پایگاه های معتبر دارد. این امر توسط پژوهشگران شرکت ضامن سلامتی انجام می گیرد.

1.100.000-740.000 تومان
ثبت سفارش
پاسخ به داوری

پاسخ به داوری

نظرات داور مجلات به دقیق ترین وجه ممکن پاسخ داده می شود.

400.000-700.000 تومان
ثبت سفارش
طراحی پوستر همایش

طراحی پوستر همایش

طراحی پوستر جهت شرکت در همایش ها بر طبق آخرین متد روز دنیا

260.000 تومان
ثبت سفارش
ثبت مقاله و پاسخ داوران

ثبت مقاله و پاسخ داوران

انتخاب مجله مناسب و ثبت مقاله در مجله پاسخ به داوری و اصلاح ایرادات داوران تهیه cover letter مناسب تهیه نامه ی اصلاحیه مقاله


متغیر
ثبت سفارش
ثبت کلینیکال

ثبت کلینیکال

ثبت کارآزمایی های بالینی توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) می باشد. عمده ترین فواید آن عبارتند از: رعایت اصول اخلاقی و ادای دین به بیمارانی که در این مطالعات شرکت می کنند، کمک به ارتقای اعتبار داده‎ های تولید شده، مساعدت به پزشکان در تفسیر کارآزمایی های بالینی و ... .

400.000 تومان
ثبت سفارش
نمایه سازی

نمایه سازی

تشکیل پرونده نمایه سازی اصلاح فرآیندهای اداری اصلاح صفحات وبسایت اخذ عضویت های لازم ارتقای کیفیت علمی مجله

متغیر
ثبت سفارش
اصلاح رزومه

تهیه روزمه علمی

ارائه رزومه علمی مناسب، یکی از مهمترین امور در ارنقای علمی و تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی است. زیرا مهمترین ملاک تصمیم گیری در استخدام و پذیرش است.

متغیر
ثبت سفارش

اخذ پذیرش تحصیلی

کمک به اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع پژوهشی (ارشد و دکتری) با راهنمای پژوهشی، آموزش مهارت های لازم و هدایت تحصیلی صحیح به همراه معرفی فرصت ها

متغیر
ثبت سفارش

ایجاد یا اصلاح اکانت های پژوهشی

امروزه ایجاد پروفایل پژوهشی در ORCID، Google Scholar و یا SCOPUS یکی از ضروریات برای هر پژوهشگر دانشگاهی است. اما این خدمات به راحتی توسط موسسه انجام میگیرد.

برای هر اکانت 250 هزار تومان
ثبت سفارش
آنالیز آماری

آنالیز آماری

تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه ها و پژوهش ها در حوزه آمار زیستی با روش های آماری متنوع از جمله آنالیز بقا، متاآنالیز، رگرسیون و غیره

575.000 تومان الی 935.000تومان
ثبت سفارش

ایجاد اکانت لینکدین

لینکدین یکی از معتبرترین شبکه های اجتماعی علمی است که عضویت و فعالیت در آن جایگاه بسیار ویژه ای برای پژوهشگران و متخصصان ایجاد می نماید.

متغیر
ثبت سفارش

طراحی و ویرایش تصاویر علمی

طراحی و اصلاح تصاویر علمی، نمودارها و گراف ها به صورت دقیق و با کیفیت برای ارائه در مقالات براساس داده ها و متناسب با یافته های آماری و ویژگی های مجلات علمی

متغیر
ثبت سفارش

داوری همتا

یکی از خدمات مورد نیاز مجلات داوری همتا است که برای مقالات ارسالی به مجله مورد نیاز است و این خدمت بسیار وقتگیر و زمانبر است. اما این خدمت به آسانی قابل برون سپاری به موسسات معتبری مانند ضامن سلامتی است.

150-50 هزار تومان
ثبت سفارش
ترجمه فارسی

ویراستاری ادبی فارسی

این خدمت شامل اصلاح قواعد زبانی ، علامت گذاری ، انتخاب واژه های تخصصی ، روانی متن و همچنین بیان صحیح است.

کلمه ای 48 تومان
ثبت سفارش

نگارش Cover letter

نوشتن کاور لتر مناسب برای مقاله برای سردبیر مجله مورد نظر با رعایت کلیه نکات فنی لازم برای پذیرش مقاله

متغیر
ثبت سفارش

ویرایش و اصلاح پروپوزال پژوهشی

ویرایش و اصلاح پروپوزال های پژوهشی جهت اخذ رضایت استاد راهنما و دانشگاه با رعایت اصول پژوهشی، و کمیته های دانشگاهی

متغیر
ثبت سفارش

تهیه پرسشنامه های مختلف پژوهشی

تهیه پرسشنامه های رواوپایا و همچنین فرم رضایتنامه بیمار، و انوع پرسشنامه های دیگر پژوهشی از جمله خدمات موسسه است که توسط کارشناسان ورزیده و خبر انجام میگیرد. همچنین امکان جمع آوری داده ها و استخراج آنها نیز وجود دارد.

متغیر
ثبت سفارش

خدمات اختصاصی

آیا برای مجموعه پژوهشی، مجله علمی و یا پژوهش های خود به خدمات تخصصی، ویژه و یا طولانی مدت نیاز دارید، با ما درمیان بگذارید تا بهترین پلان کاری را برای شما پیشنهاد نماییم. موسسه ضامن سلامتی تشکیل شده از پژوهشگران دانشگاهی است که رسالت خود را گسترش علم در کشور می دانند و همواره براساس اصول پژوهشی جهانی عمل می نمایند.

دوره های آموزشی حضوری و آنلاین

با توجه به اهمیت نقش آموزش مهارت های اطلاع یابی و سواد اطلاعاتی در بهبود کیفیت عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها و افزایش بهره وری آن، موسسه ضامن سلامتی برنامه های آموزشی را به صورت حضوری و آنلاین در زمینه های مختلف پژوهشی ارائه می دهد. این دوره ها با هدف آموزش تئوری و عملی دانشجویان و اساتید علمی و اعضای هیئت تحریریه مجلات بنا گردیده است. فهرست دوره های آموزشی که تاکنون برنامه ریزی شده است در ادامه آمده است. لازم به ذکر است که بروز رسانی دوره ها از همین صفحه اعلام خواهد شد و برای دسترسی به برنامه های آنلاین می تواند به آکادمی آنلاین سلامت مراجعه نمایید.

اولین گام در هر پژوهش و البته مهم ترین آن انتخاب ایده پژوهشی است. ایده پژوهشی راهی است که می تواند یک پژوهشگر را به سرمنزل مقصود برساند. پس اول از هرگونه تحقیقی، باید آموخت که چگونه ایده پژوهشی ناب را پیدا کنیم.

امروزه پژوهش ها به طور کلی با جستجو در منابع علمی شروع می شوند و بدون آگاهی از پایگاه های علمی و شیوه جستجو در آنها نمی توان یک پژوهش علمی را انجام داد. در این دوره آموزشی، انواع پایگاه های علمی در کنار مفاهیمی مانند جستجوی علمی، انواع پایگاه ها و اصطلاحات رایج در آنها آموخته می شود.

یکی از مهمترین مراحل پژوهش، یافتن پشتیبان مالی و اجرایی است و این کار از طریق تهیه پروپوزال پژوهشی انجام میگیرد. یک پژوهشگر برجسته کسی است که بتواند با تهیه پروپوزال های مناسب برای ایده های خود، حمایت سازمان های موردنظر خود را جهت انجام آن پژوهش جلب نماید. این دوره به صورت آنلاین نیز در دسترس قرار دارد.

یکی از رایج ترین ابزارهای گردآوری اطلاعات در پژوهش های علوم پزشکی، پرسشنامه ها هستند. تقریبا تحقیق بالینی نمی توان برشمرد که برای گردآوری داده های خود نیازمند پرسشنامه نباشد. اما یک پرسشنامه روا و پایا چگونه تهیه می شود و چه آیتم هایی را باید در خود داشته باشد؟

اساس و مبنای پژوهش های علوم زیستی و پزشکی، تجزیه و تحلیل آماری است و یکی از رایج ترین نرم افزارهای مورد استفاده در این حوزه، نرم افزار SPSS است که بخش قابل توجهی از پژوهشگران در علوم پزشکی از این نرم افزار آماری ساده و در دسترس استفاده می کنند.

نرم افزار SPSS از تحلیل های آماری ساده تا انجام تحلیل های چند متغیره  و مدل سازی را انجام می دهد. در این دوره آموزشی برخی تکنیک های پیشرفته آماری مانند رگرسیون، آنالیز بقا، مطالعات تشخیصی و پیش بینی ها آموزش داده می شوند.

یکی از شایعترین دلایل رد شدن مقالات، نگارش نامناسب زبان انگلیسی آن است و لذا در کنار آموزش زبان انگلیسی، پژوهشگران بایستی با شیوه نگارش به زبان انگلیسی نیز آشنایی کافی داشته باشند. در این دوره شیوه ها و ایرادات رایج در نگارش به زبان انگلیسی در مقالات پزشکی توضیح داده می شود. این دوره به صورت آنلاین نیز در دسترس قرار دارد.

مهمترین مرحله هر پژوهشی انتشار نتایج آن است و بدون انتشار مناسب، نتایج تحقیق بی اثر می گردد. در این دوره مهمترین ترفندهای نگارش علمی مقالات آموزش داده می شود. این دوره به صورت آنلاین نیز در دسترس قرار دارد.

آخرین مرحله درسی بسیاری از دانشجویان نگارش پایان نامه است. اما از آنجاییکه هر فرد در طول تحصیل خود یک یا دو پایان نامه بیشتر نمی نویسد، آشنایی با آن نداشته و بسیاری از دانشجویان در این مرحله دچار مشکلات زیادی می شوند. در این دوره بخش های مختلف پایان نامه و همچنین محتوای هر کدام به تفکیک توضیح داده می شود.

نوشتن مراجع پایان نامه و مقاله یکی از امور مهم در نگارش متون علمی است که امروزه از طریق نرم افزارهای مختلفی از جمله یکی از معروفترین آنها به نام EndNote انجام می شود. در این دوره نحوه ورود مراجع به نرم افزار و سپس درج آنها در مقاله آموزش داده می شود.

یکی از فعالیت های مهم پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها، داوری مقالات علمی در مجلات است که به صورت مستمر انجام میگیرد. در این کار باید داور بداند که به چه موضوعاتی توجه کند و چگونه این داوری را به انجام برساند که منجر به جلب رضایت سردبیر و ارتقای علمی مجله بشود.

یکی از فعالیت های مهم پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها، داوری پروپوزال های پژوهشی است که به صورت مستمر انجام میگیرد. در این کار باید داور بداند که به چه موضوعاتی توجه کند و چگونه این داوری را به انجام برساند که منجر به انتخاب طرح های پژوهشی مناسب و سطح بالا بشود.

در این دوره آموزشی شیوه مدیریت یک مجله علمی اعم از امور سردبیری، چاپ و انتشار و تعامل با نویسندگان آموزش داده می شود.

علم آمار اساس و بنیاد هر پژوهش در علوم پزشکی است و برای انجام تحلیل آماری و همچنین طراحی یک طرح پژوهشی باید پژوهشگر از شیوه های تحلیل آماری مطلع باشد تا بتواند روش تحقیق خود را به درستی طراحی نماید. در این دوره مبانی علم آمار، تحلیل های آماری و آزمون ها آموزش داده می شوند.

در این دوره شیوه نگارش مقالات مروری نظام مند و همچنین انجام تحلیل آماری ویژه این پژوهش ها تحت عنوان متاآنالیز به صورت کامل و عملی آموزش داده می شود.

پلاژیاریسم به خطاهای پژوهشی در انجام یک پژوهش دانشگاهی می گویند که از زمان انجام پژوهش تا نگارش مقاله آن می تواند رخ دهد.

آخرین مرحله هر پژوهش، ارسال مقاله برای مجله مناسب است. در این دوره آموزشی شیوه انتخاب مجله صحیح و شیوه ارسال مقاله برای آن توضیح داده می شود.

در این دوره آموزشی مبانی اخلاق پژوهش و همچنین خطاهای اخلاقی در انجام پژوهش های بالینی، آزمایشگاهی و امثال آن توضیح داده می شود و کدهای اخلاقی تعریف می شوند.

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....